رویدادها آرشیو خبر ها
یوونتوس می خواهد به سمت الگری بازگردد ؟ شانسی وجود ندارد

یوونتوس می خواهد به سمت الگری بازگردد ؟ شانسی وجود ندارد

نوسان نتایج و کیفیت بازی های تیم یوونتوس در این فصل باعث شده تا بخش زیادی از هواداران یوونتوس از عملکرد ساری سرمربی جدید تیم یوونتوس ناراضی باشند و در صفحات مجازی به دنبال راهی برای اعلام نارضایتی خود هستند.

 

در این میان برخی بر این باور هستند که ساری در پایان فصل تیم یوونتوس را ترک خواهد کرد و تنها در صورتی که بتواند برای یوونتوس قهرمانی در اروپا را به ارمغان بیاورد، آنگاه می توان به ماندن او امیدوار بود ولی در غیر اینصورت او هیچ شانسی برای ماندن ندارد.

 

از طرفی گفته می شود یوونتوس بر روی نام گواردیولا تمرکز زیادی کرده ولی بعید است حداقل تا 2‐3 سال آینده بتوان راهی برای حضور او در یووه پیدا کرد.

 

در هفته های گذشته و قبل از شیوع ویروس کرونا، برخی از رسانه های ایتالیایی نظیر کوریره و مدیاست مدعی شدند که ممکن است یووه دوباره به الگری برای حضور در نیمکت تیم راضی شود و او را به تیم برگرداند و جانشین ساری کند اما امروز خبرنگار روزنامه ی توتو این موضوع را رد کرد و نوشت:

 

یوونتوس هیچ ایده ای برای برگرداندن الگری بر روی نیمکت خود ندارد و دوران همکاری یوونتوس با سرمربی ایتالیایی به پایان رسیده و او شانسی برای حضور مجدد بر روی نیمکت یوونتوس ندارد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: